środa, 23 września 2015

10:21

Dziś pierwszy dzień jesieni, astronomicznie o 10:21. A ja mam coś dla was, przypominającego początek ciepłych dni ;) Polecam wspaniały artykuł pisany humorystycznie, który czytałam jeszcze zanim kupiłam cabriolet i który mnie zaczarował. Link poniżej.


W celu sprostowania info odsyłam was również do mojego posta  Peugeot a nie Mercedes ! Rzeczywiście cabriolety najlepiej kupować jesienią, a nie wiosną czy latem bo są wtedy drogie. A w zimę jest mały wybór bo ludzie po prostu się poddają w sprzedaży, gdyż sprzedaż takiego auta długo trwa. Na jesień można stargować nawet parę tysięcy złoty :) Żegnaj lato! Pozostało nam około 5,5 tygodnia jeżdżenia w cabrio i czas myśleć o przygotowaniu auta na zimowe dni, ale o tym w innym poście ;)

image: autocentrum.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz